زنجیرزنی و آسیب رسانی بر بدن در بلاد کفر

یازار : Musevi

+0 لایک
بدیهی است هر دینی رفته رفته از مسیر اصلی خود خارج شده و به مذاهب و فرقه های مختلف تقسیم میشود و پیروان هر مذهب و فرقه ای در مسیر یافته، آیینهای خرافی مخصوصی میگیرند و خود را مکلف به اجرای آنها میدانند بطوریکه دیگر کسی را یارای مقابله با آنها نمیشود!

92647_244

برای مثال: در مسیحیت چهل روز بنام لئنتLENT وجود دارد که مسیحیان در آن، روزه دار میشوند. هفته ی آخر، هفته ی مقدس است. عزاداری مسیحیان بر خلاف یهودیان برای شخص حضرت عیسی(ع) در هفته ی مقدس (هفته ای که به اعتقاد مسیحیان ، مسیح دستگیر و محاکمه و به صلیب کشیده شده است) ، صورت میگیرد.

164251_336
در بعضی از استان‌های ایتالیای جنوبی و در اسپانیا انجمن‌هایی از زنجیرزنان وجود دارد که اعضای آن با شلاق چرمی یا با چند دسته نی خود را می‌زنند. به خصوص در هفته مقدس ـ هفته‌ای که در آن از آزار و مرگ حضرت عیسی یاد می‌کنند ـ زنجیرزنان انجمن‌ها لباده‌های سفید بلند بر تن می‌کنند که پشت آن باز است تا شلاق به پوست بدن اصابت کند.

164256_216

164252_775

رسانه های ایران با آب و تاب فراوان، از این نوع عزاداری با عناوینی چون 'خرافه در دین مسیحیت' و 'عزاداریهای عجیب و آسیب زدن به بدن در مسیحیت' و... یاد میکنند. ... خب، ما که نداریم از اینا!

  • [ ]