جشن 'توافق ایران با گروه۱+۵ ' در برج ایفل

یازار : Musevi

+0 لایک

پس از ارائه بیانیه مشترک هسته‌ای ایران و ۱+۵ ، خبری در شبکه‌های اجتماعی نقل شد که ادعا می‌کرد دولت فرانسه ۲ ساعت برج ایفل را با رنگ پرچم ایران نورافشانی کرده است!


'باراک اوباما' اصالت ایرانی دارد

یازار : Musevi

+0 لایک
ایتارتاس دراین خصوص گزارش داد: تحقیقات تازه یک تیم تحقیقات تاریخی بر روی اصل و نسب باراک اوباما نشان داده است که او یک ایرانی الاصل است.
دکتر اندی واسهول از موسسه تحقیقات تاریخی یکی از دانشگاههای آمریکا میگوید: مطابق تحقیقات تیم وی، باراک اوباما ذاتا از اهالی جنوب ایران و شیعه است.

انتشار عکس بی‌حجاب 'مهمان ماه‌عسل' توسط سایت 'شهدای‌ایران'

یازار : Musevi

+0 لایک
وبسایت خبری 'شهدای ایران' با انتشار عکس بی‌حجاب مهمان برنامه‌ی تلویزیونی ماه عسل به بهانه‌ی انتشار این عکس در فضای نت، و تقبیح آن(!) ، خود را مخالف انتشار چنین صحنه‌هایی نشان داد و دعوت این شخص قبل از انتشار عکس بی‌حجابش به این برنامه را کج سلیقه‌گی و پاگذاشین بر روی ارزشها خطاب کرد (!) و گفت که ...

چهره متفاوت خانم الهام چرخنده با حجاب زهرایی

یازار : Musevi

+0 لایک
تصویر ذیل که در جریان 'اسیدپاشی به صورت زنان بدحجاب' و اعتراضات مردمی چندماه پیش، چرخندگی 180درجه‌ای بلکه 360درجه‌ای 'خانم الهام چرخنده' بازیگر سینما و تلویزیون را نشان میدهد که در ایام ماه محرم سال گذشته با حضور در دانشگاه تهران رقم زد:

هشدار جدید احمدی‌نژاد: غرب بدنبال دستگیری امام زمان است

یازار : Musevi

+0 لایک
رئیس جمهور قبلی ایران مدعی شده است که غرب به دنبال دستگیری امام زمان است!! ...
آنها پرونده امام‌ زمان را تکمیل کرده‌اند و تنها عکسش را کم دارند. آنها می‌دانند که تنها خطر مبنایی و اساسی برای امپراتوری چندصد ساله‌شان، امام عصر است.

  • [ 1 ]